ساخت باغ شیشه ای در لامپ
نویسنده : مدیر سایت    
چهار شنبه 5 شهریور 1399
    
بازدید: 3900
    
زبان : فارسی
    

طرز ساخت:
 
ابتدا لامپ مورد نظر را انتخاب نموده هرچه حباب بزرگ تر باشد بهتر است وعمر گیاه شما در این حباب به علت فضای بیشتر بالاتر خواهد رفت
 
سپس باید با یک چکش کوچک وبه ارامی به قسمت ته لامپ محلی که فلز روی جهت انتصال برق به رشته های اصلی لامپ است ضربه وارد نمود تا این قسمت شکسته شده ولوله شیشه ای داخل حباب پیدا شد لازم است این کار با دقت زیاد انجام وشده وضربه ها را به ارامی وارد کنید وحتما در هنگام کار از عینک استفاده شود ودستکش صنعتی نیز استفاده نمائید.
 
پس از رسیدن به لوله شیشه ای داخل حباب بابد با بک اچار پیچ گوشتی به  لوله داخل حباب به ارامی ضربه  زده تا از جداره حباب شکسته وخارج گردد  لازم است در هنگام ضربه زدن دقت لازم در این خصوص معمول گردد  تا از شکسته شدن حباب اصلی جلو گیری شود. 
 
جهت استقرار این حبابها میتوان از وسایل متفاوتی از قبل آویزی یا فنجانهای کوچک وهر چیز دیگری جهت استقرا به هر فرمی که مورد نظر شما میباشد استفاده نمود.
 
  در تصویر زیر بذر گیاه مورد نظر در گلدان کشت شده وپس از جوانه زدن حباب بر روی آن قرار داده میشودکه در این روش گیاه استقرار بیشتری خواهد داشت ورشت سریعتری نیز دارد. میتوان از گیاهانی مانند پیله ها شبدر تزئینی وحتی گیاه پونه استفاده کرد.
 
 
در تصویر زیر از گیاه گل سنگ استفاده شده که توسط انبرک تیکه های این گیاه همراه با خاک مورد نیاز کنار هم چیده شده این پوشش بیشتر در مناطق جنگلی یافت شده وهمراه با خزه های جنگلی استاده میشود ابیاری باغهای شیشهای عمدتا به صورت اسپری یا با نی انجام میشود ونباید اب در حبابها تجمع کند به غیر از مواردی که گیاهان آبی استفاده میشوند.
 
 
 
 
 
 تصویر زیر از حبابها به عنوان محلی جهت نگهداری گلهای سر شاخه ای وبه صورت اویر استفاده شده است.بهتر است در هفته دوتا سه مرتبه اب حبابها تعویض کردد. در این موارد بهتراست از اب مقطر یا اب یخ یخچال یا اب معدنی استفاده شود تا جداره حبابها کمتر املاح به خود بگیرن.
 
 
 گیاهانی با محیط کشت آبی مانند بامبو .نخل مرداب وبرگهای گیاه نی مورد استفاده میباشن
 
 
  گیاهان کاکتوس با برگهای باریک نیز در این حبابها قابل استفاده است
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 

 

 در تصویر زیر از گیاهان آکوارییومی نیز به راحتی قابل استفاده است.

 

 

*سوالات بیشتر خودتون را از طریق لینک (www.drgyah.com) و در بخش مشاوره از کارشناسان ما بپرسید..

ویا با شماره زیر در ارتباط باشید .

09120606055

 

*دکترگیاه،پزشک گیاه شما

 

 

  سوال شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
K_ODFB-0cGzjadBemh3nj_zxKpPKUIFAIybELw6Rzts